Friends of Nourished Rewards Programma FAQ's

Wat is dit? 

Dit is onze manier om onze waardering te tonen voor jouw loyaliteit! Je verdient punten voor activiteiten op onze site, zoals doorverwijzingen en aankopen. Je kunt deze gebruiken om kortingen op je aankopen te verdienen, dus hoe meer punten je verzamelt, hoe meer je bespaart.

Wie kan er meedoen? 

Iedereen met een account wordt automatisch ingeschreven voor het Loyalty Programma - Friend of Nourished. 

Hoe verdien ik punten?

Je kunt punten verdienen met allerlei verschillende soorten activiteiten, waaronder het doorverwijzen van een vriend(in) en met je aankopen. De complete lijst waarmee je punten kunt verdienen zie je in het Mijn Account gedeelte -> Krijg Beloningen nadat je bent ingelogd. 

Hoe kan ik mijn puntensaldo bekijken?

Je kunt je puntensaldo eenvoudig bekijken door in te loggen op de pagina Mijn account.

Hoe wissel ik mijn punten in?

Selecteer het tabblad Krijg Beloningen. Hier zie je alle beloningen die we aanbieden. Als je genoeg punten hebt, kun je ze inwisselen voor een beloning.

Is er een limiet aan het aantal punten dat ik kan verdienen?

Nee. Ga je gang en verdien er zoveel als je kunt!

Ik heb veel reviews geschreven maar alleen punten voor 4 reviews ontvangen. Waarom?

Bedankt voor het schrijven van deze recensies! Ze helpen andere mensen die shoppen op Nourished om te beslissen welke Clean & Green-producten het beste zijn voor hen. Het Friends of Nourished-programma beloont je met punten voor maximaal 4 productrecensies per maand. Dit is om fraude te voorkomen.

Wat betekenen de status 'goedgekeurd', 'in behandeling' en 'geannuleerd'?

Goedgekeurd/ Approved: deze punten kunnen onmiddellijk worden ingewisseld voor beloningen. In afwachting/ Pending: deze punten moeten worden geverifieerd voordat je ze kunt inwisselen. Dit is meestal van toepassing op aankopen en doorverwijzingen. Geannuleerd/ Cancelled: deze punten worden niet aan je account toegevoegd. Dit gebeurt bijvoorbeeld als je een aankoop annuleert (de punten veranderen van in behandeling naar geannuleerd). 

Wat gebeurt er als een vriend die ik doorverwijs zijn bestelling annuleert of retourneert?

De openstaande punten worden geannuleerd en worden uit je account verwijderd.

Ik volg jullie al op Instagram en/of Facebook. Kan ik jullie ontvolgen en opnieuw volgen om punten te verdienen?

Bedankt dat je ons al volgt! Helaas wordt je niet beloond voor het ontvolgen en opnieuw volgen. 

Waarom is mijn accountsaldo gedaald?

Jijzelf of iemand die je hebt doorverwezen, heeft een aankoop geannuleerd of geretourneerd. 

Ik heb een activiteit voltooid maar geen punten verdiend? 

Het kan soms enkele minuten duren voordat wij je activiteiten hebben verwerkt en je punten hebben doorgevoerd.

Kan ik mijn punten gebruiken tijdens het afrekenen?

Niet direct - verzilver eerst je punten onder 'mijn beloningen' in je account voor een tegoedcode die je vervolgens tijdens het afrekenen kunt gebruiken bij code/kortingscode. 

Hoe verlaat ik het programma/ verwijder ik mijn account?

Als je niet langer punten wilt verdienen, neem dan contact met ons op en vraag ons om je uit te schrijven. We schrijven je uit en je verliest alle punten die je hebt verzameld. Punten zijn niet over te dragen naar een ander account. 

Wat gebeurt er als ik mijn account verwijder en besluit weer lid te worden?

Neem contact met ons op en we zullen je opnieuw inschrijven. Je puntentotaal begint echter weer vanaf nul.

Ik wil mijn Free Shipping Voucher gebruiken, maar deze werkt niet?
Free Shipping Vouchers zijn geldig voor standaard verzendregio's daaronder vallen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland.

De punten zijn veranderd voor de beloning die ik wil inwisselen.

Af en toe veranderen dingen met/bij onze verzendpartners, warehousing & merken. In deze omstandigheid zijn de voor deze beloning toegewezen punten mogelijk niet langer geschikt en daarom behouden we ons in deze zeldzame gevallen het recht voor om het puntensysteem dienovereenkomstig te wijzigen.

Waar kan ik een probleem melden of feedback geven?

Stuur ons een e-mail via hello@nourished.nl